Voor de vragende partijen onder u...

Nope, ik geloof niet in heksen en duivels, ook niet in kabouters en draken. Maar ik geloof wel in een manier van leven, een leven waarin de mens in verbinding staat met de natuur. Waarin mensen in verbinding staan met mekaar. Op deze weblog laat ik zien hoe ik tegenover 'wicca' sta, hoe ik tegenover het leven sta. Het enige dat ik wil meegeven is, geloof niet blindelings wat men vertelt of zelfs wat je ziet, geloof in jezelf en je eigen intuïtie en je zal versteld staan... Have fun en haal eruit wat van jou op toepassing is, de rest laat je gewoon liggen... Liefs, Ragazza

Beselare

Naast overheerlijk smullen in de Oosthoekhoeve, waar Pieter Verbeke en zijn moeder de hongerigen spijzen met "stutten met schelle van 't zwin", de dorstigen laven en er af & toe een theaterstuk, zoals eens een indringende monoloog à la "Voddemans lied" van Jack Jacobs door Pieter, ten berde wordt gebracht (check it out on http://www.oosthoekhoeve.biz/), is er in Beselare (West-Vlaanderen) nog veel meer aan de hand...

Beselare wordt nl. de Toveressenparochie, en de inwoners Toveressen, genoemd. Elke 2 jaar worden de heksen die het dorp ooit rijk waren door een 100-tal figuranten met veel animo weer tot leven gebracht in een heuse heksenstoet.

Check it out on
http://www.heksenstoet.be/ voor de foto's van de stoet op 26 juli 2009.

Thanks to...

Thanks to...
Shawn's Free Clipart at www.shawnsclipart.com